Skip to content
- De ce produsul nu arata ca în poze? Întrucât produsele noastre sunt hand-made, acestea pot prezenta diferențe sau detalii care nu sunt observabile în poze
- Se emite factură pentru produsele achiziționate? Da, se emite factură, firma fiind înregistrată la Registrul comerțului, conform datelor de pe site.
- Ce se întâmpla după plasarea comenzii? În urma plasării comenzii veți primi un email cu un sumar al acesteia. După ce o comanda a fost plasată, o vom procesa pe cât de repede posibil. În urma expedierii comenzii prin curier, veți primi un email cu detalille despre livrare, inclusiv un număr AWB.
- În cât timp se livrează produsele? Produsele se livrează în două – trei zile lucrătoare de la lansarea comenzii.
- De ce exista diferențe de dimensiuni între ceea ce scrie pe site și realitate? Din cauza faptului ca anumite produse au o forma neregulată, măsurătorile acestora pot fii aproximative.
- De ce exista diferențe de greutate între ceea ce scrie pe site și realitate? Din cauza erorilor cântarului, pot apărea anumite discrepante între greutatea reala și cea măsurată.
- Exista un magazin fizic? DesignCraft vinde doar în mediul online și nu are un magazin fizic.
- Ce înseamnă precomandă? Precomanda este un mod prin care puteți cumpara produse din categoria Unicat care nu mai sunt în stoc. În urma precomenzii, vom recrea pe cât posibil obiectul cerut. De luat la cunoștință ca în acest caz durata de procesare a comenzii va creste.